Veelgestelde vragen


Kijk gerust of uw vraag hier tussen staat. We doen ons best om u zo goed mogelijk tot dienst te zijn. Mocht uw vraag er niet tussen staan dan preferen wij het liefst dat u een e-mail stuurt of een bericht achter laat. Overdag zijn wij namelijk veel bezig met alle behandelingen en proberen dan uw vraag zo snel mogelijk tussendoor te behandelen.

CLOSE ACCORDIONS

Deze niet wijzigen. Is om de eerste vraag gesloten te houden. technisch foefje. Gr. Ruben

Wat is de levertijd?

Indien wij het product op voorraad hebben zullen we er alles aan doen om dit dezelfde dag nog te versturen. Als we het product niet op voorraad hebben zullen we u op de hoogte houden van de levertijd.

Kan ik het op een ander adres laten bezorgen?

Uiteraard, u kunt dit aangeven bij uw bestelling, als het een cadeau voor iemand betreft zullen we dit zo leuk mogelijk verpakken en wat extra testers/producten toevoegen om er een leuk geheel van te maken.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Via de webshop kunt u enkel via iDeal en Apple Pay betalen. Bij ons in de salon kunt u ook langs komen en kunt u pinnen. Maar het kan zijn dat wij niet alles dan direct voor u op voorraad hebben.

Eerder geleverd product staat niet meer in de webshop.

Het kan zijn dat het artikel niet meer wordt geleverd of dat de voorraad op is. Maar misschien is er vast nog iets te regelen. Stuur ons een e-mailtje of laat een bericht achter met het gewenste product.

Is het veilig om te bestellen online?

Zeker is het veilig. Omtrent de AVG hebben wij alles afgeschermt.
Of wij betrouwbaar zijn? Wij hebben een fysieke locatie en staan met onze namen online. Als wij geen goede dienstverlening zouden hebben dan hadden wij niet al jaren bestaansrecht.

Kan ik retourneren? En hoe werkt dat?

U kunt uw product binnen 8 dagen retourneren naar ons algemeen adres zonder vragen. Als het product onbeschadigd en ongebruikt in de originele verpakking is ontvangen dan storten wij u uw geld terug binnen 14 dagen op het bekende rekeningnummer. Het geld is dan exclusief eventuele verzendkosten, onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet geaccepteerd.

Als uw product niet in goede staat is ontvangen door u dan kunt u kijken bij ‘beschadigd product ontvangen?’

Beschadigd product ontvangen?

Als u uw product incompleet is of beschadigd is ontvangen laat het dan zeker weten! Wellicht is er dan iets misgegaan met de vervoerder of is er bij ons iets misgegaan. Ons excuus!

Stuur dan een e-mail met uw bestelnummer en een foto van de beschadiging. Dan nemen wij contact met u op om dit naar tevredenheid op te kunnen lossen.

Laat een bericht achter